کتاب نگاه بازاریابان به رفتار مصرف‌کننده: تاثیرگذاران فردی و محیطی



کد پست 52
دسته بندی بازاریابی
نویسنده افسانه صداقت، شیدا غیاثی



خرید پیامکی و آسان با تخفیف ویژه:
جهت استعلام قیمت فعلی، موجودی کتاب و تهیه این کتاب و یا سایر کتاب های انتشارات شبنما تنها کافیست نام کتاب را به شماره تلفن 09127564990 پیامک کنید و یا از طریق پیام رسان ایتا بفرستید.

نکته مهم: امکان چاپ سفارشی کتاب ها(با آرم و متن سفارش دهنده در پشت جلد) فراهم می باشد.

خرید این کتاب ارزشمند از فروشگاه اینترنتی انتشارات شبنما، کلیک کنید


نگاه بازاریابان به رفتار مصرف‌کننده: تاثیرگذاران فردی و محیطی
نويسنده:صداقت ، افسانه
نويسنده:غیاثی ، شیدا
ناشر: شبنما
سال انتشار: 1397
شابک: 9786226147255
تعداد صفحات: 190
زبان: فارسی
نوبت چاپ: 1
شمارگان: 1000
کد اختصاصی کتاب: 3971043




پیشگفتار کتاب «نگاه بازاریابان به رفتار مصرف‌کننده تأثیرگذاران فردی و محیطی»

گفتار مرا تو باید آغاز کنی
                آغاز سخن مرا سرافراز کنی

کتابی که در پیش‌رو دارید در حوزه‌های مربوط به رفتار مصرف‌کننده و بازاریابی تدوین و تألیف شده است. شرکت‌های برجسته بازاریابی وقت زیادی را صرف یادگیری و درک نیازها، خواسته‌ها و تقاضای مشتریان می‌نمایند. این شرکت‌ها تحقیقاتی در زمینه مصرف انجام داده و اطلاعات زیادی را در مورد مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهند. هدف از نگارش کتاب حاضر ارائه تصویری اجمالی و در عین حال کامل از حوزه‌ی رفتار مصرف‌کننده می‌باشد، در این راستا مؤلفین با توجه به نیاز بازاریابان به شناخت هر چه بیشتر در حوزه رفتار مصرف‌کننده سعی بر آن نموده‌اند که ارتباط بین بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده را به شیوه‌ای ملموس و قابل درک برای دانشجویان و متخصصان و مدیران بازاریاب و علاقه‌مندان حوزه‌های مدیریت بیان نموده و راهکارهای عملی برای ارتباط بین این دو حوزه ارائه دهند.
محتوای کتاب در پنج فصل تنظیم گردیده است. در فصل اول کتاب به کلیاتی از مبانی و اصول بازاریابی پرداخته شده است.
در فصل دوم کتاب با نگاهی بر رفتار مصرف‌کننده و معرفی محیط‌های بازاریابی به ارتباط بین این دو حوزه پرداخته شده است.
در فصل سوم کتاب با تمرکز بر معرفی عوامل روانی تأثیرگذار بر رفتار خرید مصرف‌کننده به شناخت هر چه بیشتر بازاریابان از این عوامل پرداخته شده است.
در فصل چهارم عوامل بیرونی شامل عوامل فرهنگی، اجتماعی، موقعیتی، گروهی تأثیرگذار بر رفتار خرید مصرف‌کننده مورد بررسی قرار گرفته است.
فصل پنجم این کتاب با تمرکز بر عوامل فردی، جمعیت شناختی و محیطی به تقسیم‌بندی بازار مصرف‌کننده پرداخته شده است.
علی‌رغم تمام کوشش‌های به عمل آمده برای ارائه یک کتاب بدون عیب و نقص، بدیهی است این اثر از کاستی‌های ناشی از نگارش و لغزش‌های دیگر دور نمانده است، از این رو پذیرای نظرات گرانبهای شما برای بهبود و اصلاح آن در چاپ‌های بعدی هستیم.
با سپاس از تمامی همکاران که در تهیه و تنظیم و چاپ و توزیع این اثر ما را مدد نموده‌اند که بدیهی است سپاسگزاری از تمامی آن‌ها در این مختصر نمی‌گنجد. در نهایت اینجانبان از اعتماد و حمایت منحصر به فردهای زندگی‌مان(خانواده صداقت: پدر و مادر و همسر و دختر عزیزم و خانواده غیاثی: پدر و مادر) تشکر می‌نماییم.

با سپاس از ایزد منان
افسانه صداقت- شیدا غیاثی
تابستان 1397


دیدگاه پست


لینک: گزارش مشکل پست

siteMap - Design by QooSoft